RETOURNEREN

U hebt 15 dagen de tijd om een ongewenst artikel te retourneren vanaf het moment dat uw bestelling is afgeleverd. Als er 15 dagen zijn verstreken na de levering, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Om te retourneren moet u ons een ontvangstbewijs of aankoopbewijs tonen. Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn enkele situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling wordt gegeven: (indien van toepassing)
*Elk artikel dat niet in zijn originele staat is, beschadigd is, of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.
* Elk artikel dat meer dan 15 dagen na levering wordt teruggestuurd.

Restituties (indien van toepassing)
Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om te bevestigen dat wij het hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte brengen van ons besluit om uw verzoek tot terugbetaling goed te keuren of af te wijzen.
Als uw verzoek wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalwijze gestort

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Indien u uw terugbetaling nog niet hebt ontvangen, gelieve dan uw bankrekening opnieuw te controleren.
Neem vervolgens contact op met de instantie die uw creditcard heeft uitgegeven, want het kan even duren voordat uw restitutie officieel is uitbetaald.
Neem daarna contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u na het voltooien van al deze stappen nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via de site.

Uitverkoopartikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Helaas kunnen uitverkoopartikelen niet worden terugbetaald.

Omruilingen (indien van toepassing)
Wij vervangen een artikel alleen als het defect of beschadigd is. Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, neem dan contact met ons op via de website.

Verzending
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de retourverzendkosten hierop in mindering gebracht.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt om uw omgeruilde product te ontvangen, variëren.

Als u een artikel met een waarde van meer dan 50 EUR verzendt, kunt u overwegen een koeriersdienst te gebruiken waarmee u de zending kunt volgen of een verzendingsverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.